Noonii.. nyt se tatuointi buumi taas iski muhun.. voi härregöd.. ai että miten sitä himoitsis noista kissoista sellanen yhteiskuva tonne lapaan, mut se tulee olemaan se tulevaisuuden haave, sillä sellanen maksais sen jonkun 300e.. keväällä siis keksustelin tatuoijani kanssa joka hakkas ton suomileijonan mun käteen.. sama kun haluaisin yhden ystäväni piirtämän kukkas"köynnös" kuvan tohon kaula/rintaan.. mut ei mul onneks tuu ikinä olemaan tarpeeks rahaa.. :/


ei se kyllä enää ole noin hyvässä kunnossa.. kun on pari kertaa kissa raapassu päälle, mutta ei mua haittaa.. Arpinen suomileijona on ihan hiano.. :)


Ja kissat voi noita katteja.. toinen syö mun sukkaa. (mikä on siis sohvalla(onneksi puhdas))  ja toinen nukkuu työtakin päällä... Nyt ymmärrän vielä paremmin että miks AINA mun norm. mustat vaatteet muuttuu valkoisiks/harmaiks.. :) tekis mieli imuroida toi kissa jos sillä vähenis toi karvanlähtö.. :) Ei se kyllä siitä pitäis, joten en viitsi rääkätä toista.. (lääkkeitten anto on eri asia(mun mielestä hyvä syy "rääkätä"))