ja koko teksti katosi jonnekkin bittiavaruuteen!? :( hirveesti olin kirjoittanut jo..

eli lyhyesti mun viikosta:

kissat levittivät vaatekaapin siällön ympäri kämppää, olin töissä hain töitä, jumppasin ratsastin ja putosin selästä, noh se kuuluu elämään ukon vanhemmilla käyty lisää töitä tehty, jumpattu ja zumbattu.. :) eli paljon mahtuu yhteen viikkoon eikä tässä edes kaikki!

elikkäs nyt olen päättänyt että nykyinen iltatyöni on persiistä! en mä halua istua koko iltaa aina koneella ja häiriköidä ihmisiä turhilla haastatteluilla, ja päätin hakea muita töitä. Parista paikasta ei edes vastattu, mutta se mihin pää asiassa halusin vastatsi ja soittivat mulle jo tänään aamulla.. pikahaastattelu tehtiin siinä puhelimessa ja pyysivät maanantaina tulemaan haastatteluun. Ja sanoivat että minulla on loistavat mahdollisuudet! :)) JEEE! ja miehelle en ole vielä kerinnyt ilmoittaa, mutta tuskin se edes hymyilis.. must tuntuu et se välttelee mua.. meinaan tänään tuli kotiin vasta kun oli lähtenyt ja nyt he lähtevät vähän ennen 9 baariin ja menevät poikaporukalla, eli ei mua.. on se kiva että mä en saa ikinä tuulettua, mun pitää tehä töitä ja siivota kotona ja muutenkin olla aina himassa, jotta mut löytää, mutta hän saa viuhtoa ympäri maailmaa.. kuten alkuviikosta se kävi jyväskylässä..

kai tämä nyt taas riittää hetkeks.. ihanaa viikoloppua kaikille!