Tänään olin shoppailemassa. ostin housut ja paidan ja kivan vihon missä oli kannessa tasku (sai sopivasti kissankuvan siihen) ja ihme kyllä ensimmäiset vaatteet mitkä kokeilin lähti mukaan. ei yhtään mun tyylistä.

Joo ja ostin lisäks kissoille jotain hammastöhnää, sellainen mikä ehkäisee hammaskiveltä.. :) jälleen tuli huutoa sillä ei tainnut olla hyvää möhnää.. no sai ne sitten kuivatut kalat molemmat, mutta se kissan juoksu kun lähti siitä sylistä.. :) Ehkä ne nyt oppis siihen että niitä töhniä on nieltävä. Mutta oli paremman makuista töhnää kuin matolääke, sillä Murukin nielaisi sen tyytyväisenä.. :) Onneks, en ois jaksanu taas pestä sitä..

Kyllä sitä sai taas miettiä ihmisten vastuuntunnottomuutta, että yks ihminen voi olla niin rasittava.. Taas pummii multa rahaa (niinku mulla mitään olis) ja ei suostu "pilaamaan" nuoruuttaan tekemällä töitä.. huhhuh.. taasverenpaine nousee huimasti...

Ei kökkö ku ajattelenkin huomista niin kylmät väreet Aamulla 6-15 töitä ja sit vielä 16-21 töitä... monesti kuulee että: "äl huoli huomisesta, se tulee aikanaan. Eletään ensin tämä päivä." Ei toimi mulla..

Ai että mulla on ihania kissoja.. hyvä kun kotiin pääsee niin on kissa suussa ja kainalossa.. :) on ne sellasia otuksia jotka saa mielialan heti kohoomaan.