Voi herrajumala! Miten te saatte tän vekottimen toimimaan? kun kaikki muut jotka kommentoivat muiden blogia niin nimestä klikkaamalla pääsee tämän blogiin.. mutta mulla se ei sitten toimi millään väännelly noita numeroita ja kirjaimia vaikka miten päin mutta ei vaan onnistu..

Musta tuntuu et kissatkin nauraa viiksiinsä.. Ku mä oon jälleen repiny tukkoja hiuksia päästä, ja kironnu ettei voi olla yks linkittäminen näin vaikeeta.. Tietenkin voisin syyttää kissoja siitä ettei mikään toimi. ei niinkun millään.. ne on hypelly tämän läppärin näppäimistön päällä.. oon niin varma siitä.. :)

Nyt on molempien kissojen kanssa käyty ulkoilemassa.. kyllä vähän vanhempi nirsoili kun oli märkää mutta nuorempi touhotti niin innoissaan ettei meinannu perässä pysyä..

ehkä ne nyt nukkuu koko yön, eikä tuu syömään mun korvia ja huulia.. :D